.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمجید مطهری از احمدی نژاد با انتقاد از لاریجانی
علی مطهری مصاحبه ای با روزنامه شرق داشته که در ادامه بخش هایی از آن آمده است:

http://www.shomalnews.com/photo/158921514047573497.png

 

به گزارش شمال نیوز، علی مطهری مصاحبه ای با روزنامه شرق داشته که در ادامه بخش هایی از آن آمده است:

*تحمل‌نکردن مخالف و خارج‌کردن او از دايره انقلاب و کوچک‌کردن اين دايره، روشي بوده که متأسفانه به کار رفته و انقلاب را هم در معرض خطر قرار داده است.

*سياست ورود نيروهاي نظامي در جايي که شرکت‌هاي خصوصي قادر به اجرا نيستند، مي‌تواند سياست خوبي باشد و باعث شود تا از توان آنها استفاده شود؛ ولي اينکه آنها پروژه‌ها را بين شرکت‌هاي مختلف تقسيم کنند، به نظرم مشکل ايجاد مي‌کند و خطرناک است؛ چون آنها را از هدف اصلي‌ خود باز‌مي‌دارد.

*اگر من جاي آقاي لاريجاني بودم، قبول نمي‌کردم که در شوراي هماهنگي اقتصادي سران تصميماتي بگيرند که مجلس بايد بگيرد. از آن‌طرف مجلس نبايد در کار اجرائي دخالت کند. اصلا آقاي روحاني چرا بايد اين شورا را قبول کند و از اختيارات خود بکاهد؟ اگر آقاي احمدي‌نژاد بود، اجازه نمي‌داد کسي در کارش دخالت کند. همين‌طور بايد از حق مجلس دفاع کنند و نپذيرند. در قضيه گراني بنزين چه اتفاقي افتاد؟ حق مجلس ضايع شد.

*از چند ماه قبل در فکر تأسيس حزب صداي ملت بوديم و شايد همان را ادامه دهيم. درواقع بخشي از کار انجام شده و احتمالا کار را جلو ببريم. به طور فردي هم هرجا احساس کنم که بايد اظهارنظر کنم، اين کار را انجام مي‌دهم. فرقي ندارد که نماينده باشم يا نه. قبل از نمايندگي هم در جايي که لازم مي‌ديدم اظهارنظر و مصاحبه مي‌کردم يا مقاله مي‌نوشتم. کار جمعي هم ممکن است به شکل حزبي ادامه  پيدا کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.